Noteikumi un nosacījumi (Distances līgums un atteikuma tiesības)
Cienījamie pircēji!
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, pircējam veicot pasūtījumu, izmantojot tālruni, tīmekli, elektroniso pastu, faksu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA EMEM saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.
Šis līgums tiek slēgts starp interneta veikala www.vns.lv īpašnieku SIA EMEM (turpmāk tekstā – Uzņēmums), vien. reģistrācijas nr. 40003944467, juridiskā adrese Bērzpils iela 3-12, Rīga, LV-1039, tās valdes locekļa personā no vienas puses, turpmāk saukts Uzņēmums, un Pircēju, kas veic pasūtījumu www.vns.lv interneta mājas lapā un ir apstiprinājis, ka piekrīt šī līguma noteikumiem, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses.
Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs esiet noslēdzis ar SIA EMEM Distances līgumu, kas ir saistošs abām pusēm.
1. Līguma priekšmets
Distances līgums ir vienošanās starp Pircēju un Uzņēmumu, pamatojoties uz Uzņēmuma piedāvājumu ar Interneta starpniecību. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti Uzņēmuma interneta veikalā www.vns.lv.
2. Distances līguma stāšanās spēkā
Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Pircējs veicis pasūtījumu Uzņēmuma interneta veikalā, un ir saņēmis Uzņēmuma apstiprinājumu par veikto pasūtījumu. Pasūtījumu un tā apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.
3. Vispārīgi noteikumi par preces pasūtīšanu
Uzņēmuma interneta veikalā Pircējs var iepirkties reģistrējoties vai bez reģistrēšanās.
Lai veiktu pasūtījumu:
- pie interesējošās preces jānospiež pogu "pirkt uzreiz” vai "ielikt grozā", ja plānots iegādāties vairākas preces;
- lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež izvēlne lapas labās puses augšdaļā, kur redzama informācija par pirkumu groza saturu. No pirkumu groza var atgriezties interneta veikalā, izvēlēties vēl citas preces un pēc tam atkal atgriezties pirkumu grozā, nospiežot attiecīgo izvēlni;
- lai pabeigtu pasūtījumu, nepieciešams no pirkumu groza turpināt ar pasūtījuma noformēšanu - aizpildīt informāciju par Pircēju, piegādes un apmaksas veidu, kā arī ir jāpiekrīt Distances līguma noteikumiem. Pēc tam jānospiež poga "Pasūtīt". Kad pasūtījums ir veikts, to apliecina ekrānā redzamais paziņojums.
Pasūtījumus iespējams veikt:
- interneta veikalā jebkurā diennakts laikā;
- piezvanot pa tālruni 28885075 darba dienās 09:00-17:00;
- nosūtot pasūtījumu e-pastā uz info@vns.lv.
Veicot pasūtījumu pa tālruni vai e-pastu, jānorāda:
- preces nosaukums, skaits un cena;
- vārds, uzvārds / uzņēmuma nosaukums;
- uzņēmumam – reģistrācijas vai PVN maksātāja numurs un juridiskā adrese;
- piegādes adrese vai pakomāts uz kuru piegādāt;
- maksājot ar pārskaitījumu – bankas nosaukums un konta numurs;
- tālruņa numurs (piegādei ar pakomātu – mobilais tālrunis);
- e-pasts.
4. Personīgā informācija
Lai noformētu pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt savu kontaktu informāciju - vārdu, uzvārdu, telefonu un epastu uz kuru nosūtīsim informāciju par pirkuma statusu kā arī rēķinu.
Rēķina un citu pirkuma dokumentu noformēšanai ir nepieciešama papildu informācija - adrese, piegādes adrese (vai attiecīgi pakomāta adrese). Juridiskajām personām nosaukums, juridiskā adrese, piegādes adrese vai attiecīgi pakomāta adrese, reģistrācijas nr., PVN maksātāja reģistrācijas nr. (ja ir), Bankas SWIFT kods un Bankas konts.
Šī informācija tiks izmantota Jūsu pirkuma noformēšanai. SIA „EMEM” var nodot Jūsu vārdu, informāciju par piegādes adresi un kontaktinformāciju trešajām personām, kuras ir iesaistītas Jūsu apkalpošanas procesā (piemēram, kurjerpasta darbinieki, kuri veic pasūtījuma piegādi).
Jūsu personas datu informācija netiks nodota privātpersonām vai citām kompānijām, izņemot gadījumus, ja tā tiks pieprasīta saskaņā ar likumu.
Mājas lapas funkcionēšanai, kā arī uzņēmuma darbības analīzei, mēs uzkrājam statistisku sekojošai informācijai: URL adrese, no kuras Jūs esat ienākuši mūsu mājas lapā; IP adrese; Jūsu pārlūka tips; Jūsu piegādātāja – provaidera atrašanās valsts; sadaļas, kuras Jūs apmeklējat mūsu mājas lapā. Savāktā informācija nekādā gadījumā neasociējas ar kādu konkrētu lietotāju un tiek apstrādāta tikai kopējas statistikas veidā.
5. Apmaksas nosacījumi
Jūsu ērtībai interneta veikals VNS.LV dotajā brīdī piedāvā divus pirkuma apmaksas veidus: pārskaitījums uz bankas kontu un apmaksa skaidrā naudā saņemot preci (iespējama tikai piegādēm Rīgas pilsētas robežās).
Pircējs var izmantot dažādus maksājumu servisus, kas nodrošina maksājumus ar karti uz uzņēmuma bankas kontu, piemēram, transferwise.com vai xoom.com.
Ja esat izvēlējušies pirkumu apmaksāt ar bankas pārskaitījumu, tad Jums tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins, kas jāapmaksā 7 dienu laikā pēc pasūtījuma noformēšanas, ja tas netiek izdarīts, pēc 7 dienām, pasūtījums tiek anulēts. Kad apmaksa par pirkumu ir saņemta mūsu bankas kontā, tas tiek nosūtīts uz jūsu norādīto piegādes adresi kopā ar pavadzīmi un rēķina oriģinālu – pirkumu apliecinošus dokumentiem (saglabājiet tos!).
Ja skaidrā naudā preci saņemot, tad kopā ar preci saņemsiet gan pavadzīmi, gan kvīti / čeku.
6. Preces atgriešanas nosacījumi
(distances līguma nosacījumi)
Gadījumā, ja piegādātā prece neatbilst pasūtītajai vai tā vienkārši Jums neder, neskumstiet! Interneta veikals VNS.LV piedāvā 14 kalendāro dienu laikā to samainīt pret citu vai atgriezt to un saņemt atpakaļ par to samaksāto naudu.
Lai atgrieztu iegādāto preci, nepieciešams aizpildīt iesniegumu preces atgriešanai un sazināties ar veikala klientu menedžeri, rakstot uz e-pastu: info@vns.lv vai zvanot uz veikala tālruni: 28885075 un jāsaskaņo, kur un kad prece tiks atgriezta. Pirkums jāatgriež kopā ar iesniegumu un pirkumu apliecinošajiem dokumentiem.
Samaksāto naudu par pirkumu atpakaļ ir iespējams saņemt ar pārskaitījumu uz iesniegumā norādīto bankas kontu vai skaidrā naudā. Ja pirkums ir veikts ar pārskaitījumu, tad naudas atgriešana iespējama tikai ar pārskaitījumu. Naudas atgriešanas pārskaitījums var ilgt līdz 14 dienām.
Lūgums ņemt vērā:
Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu un atgriezt nopirkto preci, ja
- prece ir lietota tik, cik nepieciešams, lai iepazītos ar preces darbību un tās īpašībām, (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā;
- precei nav redzamas nolietojuma pazīmes - skrāpējumi utml.. Kā arī nav noplēstas aizsargplēves;
- ir saglabāts oriģinālais iepakojums;
- nav atvērti, lietoti programnodrošinājuma diski un veikta programnodrošinājuma aktivizācija;
- ir saglabāti pirkumu apliecinošie dokumenti (pavadzīme, kvīts).
Atteikuma tiesības nevar izmantot šādos gadījumos:
Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja
- preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
- preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā el.zobu birste, depilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
- prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām;
- patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
- patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
- līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
7. Garantija
Visām interneta veikalā www.vns.lv pirktajām precēm tiek nodrošināta garantija (12 - 32 mēneši atkarībā no ražotāja). Lai izmantotu garantijas apkalpošanu, nepieciešams saglabāt preces pikumu apliecinošu dokumentu (pavadzīmi, čeku, kvīti) un ražotāja garantijas talonu.
Lūgums ņemt vērā:
Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni).
8. Reklāma uc. saites
Interneta veikala VNS.LV mājas lapa satur reklāmas un saites uz citām – 3. personu mājas lapām, kuru saturs netiek kontrolēts no mūsu puses. Tāpēc nenesam atbildību par informāciju, kuru satur šīs mājas lapas!
9. Citi nosacījumi
Attēliem, kas izvietoti mājas lapā / preču katalogā ir informatīvs raksturs, preces krāsa vai izskats var atšķirties no attēlā redzamās. Primārais ir preces teksta apraksts. Ja ir kādi precizējošāki jautājumi par preces funkcijām, izskatu utt., lūgums iepriekš pārliecināties, sazinoties ar veikala pārstāvi!
10. Preču cenas un papildu izmaksas
Visām precēm cenas ir noradītas ar Pievienotās vērtības nodokli (PVN). Papildu izmaksas iegādājoties preces rada piegāde. Piegādes izmaksas varat apskatīt sadaļā piegāde.